tr-APK.com
Android için Apk dosyaları
Kısa bilgi
Alsa: Buy coach tickets(Alsa: Otobüs bileti satın al) apk dosyasının derecelendirme puanı 10 üzerinden 6.2. Bu kümülatif bir derecelendirmedir. Google play store'daki en iyi uygulamaların çoğu 8 ile 10 arasında puanlara sahiptir. Google play store'daki toplam yorum sayısı 29410. Beş yıldızlı yorum sayısı 11904. Bu uygulama 11904 kullanıcı tarafından kötü olarak puanlanmıştır. Google play store'daki tahmin edilen indirme sayısı 1,000,000+ downloads 'un üzerindedir. Alsa: Buy coach tickets(Alsa: Otobüs bileti satın al), Seyahat ve Yerel kategorisinde bulunur: etiketlerine sahiptir. tarafından geliştirilmiştir. ALSA Autobuses. ile alsa@alsa.es adresinden e-posta yoluyla iletişime geçebilir veya http://www.alsa.es üzerinden web sitelerini ziyaret edebilirsiniz. Alsa: Buy coach tickets(Alsa: Otobüs bileti satın al), 4.1(Jelly Bean)+ sürümünde olan android işletim sistemli cihazlara kurulabilir. Sadece orijinal apk dosyaları sağlarız. Bu sitedeki materyallerden herhangi birinin haklarınızı ihlal etmesi durumunda bu durumu bize rapor edin. Ayrıca Google'ın apk dosyasını indirip big nox app player, bluestacks ve koplayer gibi android öykünücülerle çalıştırabilirsiniz. Bunun yanı sıra, Alsa: Buy coach tickets(Alsa: Otobüs bileti satın al)'ın apk dosyasını indirip bluestacks veya koplayer gibi android öykünücülerle çalıştırabilirsiniz. Alsa: Buy coach tickets(Alsa: Otobüs bileti satın al) apk'nın websitemizde bulunan sürümleri: 8.43.0, 8.42.0, 8.40.0, 8.39.1, 8.37.1 ve diğerleri. Alsa: Buy coach tickets(Alsa: Otobüs bileti satın al) 'ın en son sürümü olan 8.43.0 2024/05/04 tarihinde yüklenmiştir
Ekran görüntüleri Alsa: Buy coach tickets
Açıklaması Alsa: Buy coach tickets

Resmi Alsa uygulamasında otobüs bileti alırken tasarruf edin! Bilet rezervasyonu yapmanın, rezervasyonlarınızı yönetmenin ve İspanya, Portekiz ve Avrupa'nın geri kalanındaki destinasyonlara otobüsle seyahat için en iyi fiyatlar ve otobüs tarifeleri hakkında bilgi almanın yeni bir yolunu görün.

Koçlarımızdayken seyahatinizi arkadaşlarınız veya ailenizle paylaşın ve gümüş rota üzerinden Camino de Santiago gibi inanılmaz yerleri veya Bask Ülkesi, Cantabria, Asturias veya Galiçya'daki plajları keşfederek Fransız rotası gibi inanılmaz yerleri keşfedin.

Alsa ile Sagrada Familia'dan Picos de Europa'ya, İspanya'nın her yerine otobüsle seyahat edebilir, ilk önce Elhamra'da mola verebilir ve La Concha Körfezi'nde (San Sebastián) her zaman en iyi fiyata bir sıçrayışla bitirebilirsiniz!

Uygulamamız ayrıca size ana havalimanlarından şehir merkezlerine transferler için bilet satın alma seçeneği sunar ve şoförlü veya özel koçlu bir araç kiralamanız gerekirse, Alsa da bunu sunar.

BİZİ CEPİNİZDE TAŞIYIN Otobüs
yolculuğunuzu rezerve etmek için yapmanız gereken tek şey ücretsiz Uygulamamızı indirmek. Kuyrukları unutun ve biletlerinizi satın almak veya yazdırmak için beklemeyin. O kadar kolay!
• Nereye ve nereden gideceğinizi, seyahatinizin tarihlerini ve Alsa'nın size sunduğu saatleri seçin. Ardından yolcu bilgilerini girin.
• Favori ödeme yönteminizi seçin: kart, PayPal veya Alsa Plus puanları. Hızlı, kolay ve güvenli ödeme!
• Biletinizi yazdırmayın, Uygulamada gösterebilir veya cüzdanınıza indirebilirsiniz.

VE DAHA FAZLASI BİLE VAR
Hala uygulamamızın tüm avantajlarını keşfetmediniz mi?
• Koçunuzu bulun ve yolculuk sırasında istediğiniz zaman nerede olduğunuzu kontrol edin - ve hepsi gerçek zamanlı olarak!
• Ayrıca, Alsa Plus'a kaydolursanız, gelecekteki alışverişlerinizde avantajlardan yararlanabileceksiniz: yönetim ücreti yok, alışverişlerinizin% 4'ünü puan olarak biriktirin ve başka bilet satın almak istediğinizde bunları değiştirin.
• Yalnızca bu Uygulama aracılığıyla kullanılabilen özel teklifler alabileceksiniz.

VE DAHA FAZLASI ...
• 30 kg'a kadar bagajı ücretsiz olarak yanınızda getirin (dış hatlarda 25 kg).
• Seyahat başına 3 € 'dan 30 kg'a kadar ekstra bagaj ekleyin. * (seçenek yalnızca uluslararası rotalarda mevcuttur).
• Bisiklet, sörf tahtası veya kayak gibi spor malzemelerini yanınızda getirebilirsiniz.
• Evcil hayvanınız kendileri için belirlediğimiz alanlardan birinde rahatça seyahat edebilir.

ANTRENÖRLERİMİZ

İstasyonlardan herhangi birinde koçlara bindiğinizde, arkalıklara ve bolca diz mesafesine sahip geniş koltuklarla karşılaşacaksınız. Tüm Alsa otobüslerinde teknede bir banyo ve ücretsiz Wi-Fi bağlantısı vardır. SUPRA veya PREMIUM sınıfımızı seçin ve ayrıca basın odamızın, içeceklerimizin ve yemek servisimizin tadını çıkarın. Eşsiz bir deneyim.
Biletlerinizi

www.alsa.com/en/web/bus/home
902 42 22 42 adresinden de satın alabilirsiniz.
Eğlenceli ve güvenli yolculuklar. Nereye gitmek istersin? Seni oraya götüreceğiz!

Sürüm geçmişi Alsa: Buy coach tickets
Yenilikler Alsa 8.43.0
Bazı hataları düzelterek ve optimizasyonu iyileştirerek Alsa Uygulamasını geliştirmeye devam ediyoruz.
Yenilikler Alsa 8.42.0
Yenilikler Alsa 8.40.0
Yenilikler Alsa 8.39.1
Yenilikler Alsa 8.37.1
Yenilikler Alsa 8.37.0
Yenilikler Alsa 8.36.0
Yenilikler Alsa 8.35.0
Yenilikler Alsa 8.34.0
Bazı hataları düzelttikten ve optimizasyonu iyileştirdikten sonra Alsa Uygulamasını geliştirmeye devam ediyoruz.
Yenilikler Alsa 8.33.0
Yenilikler Alsa 8.19.0
Yenilikler Alsa 8.18.0
Yenilikler Alsa 8.17.0
Alsa Uygulamasını geliştirmeye devam ediyoruz, bazı hataları düzelttik ve optimizasyonu geliştirdik.
Yenilikler Alsa 8.14.0
Yenilikler Alsa 8.7.5
Yenilikler Alsa 8.7.4
Yenilikler Alsa 8.7.3
atın : https://twitter.com/discord Bazı hataları düzelterek ve optimizasyonu iyileştirdikten sonra Alsa Uygulamasını geliştirmeye devam ediyoruz.
Yenilikler Alsa 8.7.1
Yenilikler Alsa 8.6.2
Yenilikler Alsa 8.5.1
Yenilikler Alsa 8.4.0
Yenilikler Alsa 8.2.1
Düzeltildi Bazı hataları düzelterek ve iyileştirilmiş optimizasyonla Alsa Uygulamasını geliştirmeye devam ediyoruz.
Yenilikler Alsa 8.1.0
Bu güncelleme, aldığınız bildirimleri kaydetmenize ve
Yenilikler Alsa 8.0.1
Yenilikler Alsa 8.0.0
Bu güncelleme ile daha hızlı alışveriş yapmak için kolayca kayıt olabilirsiniz.
Yenilikler Alsa 7.8.0
Yenilikler Alsa 7.7.0
Biz Alsa App geliştirmeye devam, bazı hatalar düzeltildi ettikten ve iyileştirilmiş optimizasyon.
Yenilikler Alsa 7.6.2
Bazı hataları düzelterek ve iyileştirmeyi geliştirerek Alsa Uygulamasını geliştirmeye devam ediyoruz.
Yenilikler Alsa 7.6.1
Yenilikler Alsa 7.5.0
Gereksiz adımları atlayabilmeniz için favori yolculuklarınızı yer imlerine ekleyerek biletlerinizi daha hızlı satın alma seçeneğini ekledik.
Yenilikler Alsa 7.3.0
Yenilikler Alsa 7.2.0
Yenilikler Alsa 7.1.1
Yenilikler Alsa 7.0.4
Yenilikler Alsa 7.0.1
alsa anda tekrar gemide sizi görmek için sabırsızlanıyoruz. Yeni bir markayla, daha güvenli, iyimser, dijital ve sürdürülebilir bir şekilde geri dönüyoruz.
Her zaman geliştirmeye ve yenilik yapmaya devam ediyoruz. Ve hızlı ve güvenli bir mobilite çözümü olan yeni bir uygulama başlattık.
Yenilikler Alsa 7.0.0
Alsa'da sizi tekrar gemide görmeyi dört gözle bekliyoruz. Yeni bir markayla, daha güvenli, iyimser, dijital ve sürdürülebilir bir şekilde geri dönüyoruz.

Yenilikler Alsa 6.5.5
Satın alma sürecinde iyileştirmeler yaptık.
Yenilikler Alsa 6.5.4
Yenilikler Alsa 6.5.3
Bir yolculukta yolcu seçmek artık daha net ve kullanıcı kaydıyla ilgili bir sorun düzeltildi.
Yenilikler Alsa 6.5.2
Biz ALSA App geliştirmeye devam, bazı hatalar ve geliştirilmiş optimizasyon düzeltilmiş olan.
Yenilikler Alsa 6.3.9
ALSAPLUS + puanlarınızı kullanmak için sunduğumuz yeni işlevleri keşfedin ... Ve şimdi Çince ve Korece konuşuyoruz!
Yenilikler Alsa 6.3.6
Önerilerinizi dinliyoruz ... ALSA uygulamasını kullanarak otobüsünüzü takip edin! Uygulamanızın daha da sorunsuz çalışmasını sağlamak için bazı hataları da düzelttik.
Yenilikler Alsa 6.3.5
Yenilikler Alsa 6.3.4
. Bazı hataları düzelttikten ve iyileştirilmiş optimizasyondan sonra ALSA Uygulamasını geliştirmeye devam ediyoruz.

İnsanlar görünüşlerini yenilemek, bazıları kilo vermek, diğerleri spor yapmak, bazıları burun estetiği yapmak için birçok farklı şey yapıyor ... Yepyeni bir tasarıma sahip yeni bir uygulama yaratmaya karar verdik! Yeni görünümümüz, iyileştirilmiş arka uç performansıyla daha kullanıcı dostu bir tasarımla geliyor

Geliştiricilerimiz uzun süredir kod yazıyor. Gerçekten uzun bir süre gibi! Hepsi biletlerinizi satın almanızı çok daha kolay ve hızlı hale getirmek için.
Yenilikler Alsa 6.3.3
Bazı hataları düzelterek ve iyileştirmeyi iyileştirerek ALSA Uygulamasını geliştirmeye devam ediyoruz.

İnsanlar görünüşlerini yenilemek, bazıları kilo vermek, bazıları spor yapmak, bazıları da işini bitirmek için pek çok farklı şey yapar ... Yepyeni bir tasarıma sahip yeni bir uygulama yaratmaya karar verdik! Yeni görünümümüz, gelişmiş arka uç performansıyla daha kullanıcı dostu bir tasarımla geliyor

Geliştiricilerimiz uzun süredir kod yazıyor. Mesela, çok uzun bir zaman! Hepsi, biletlerinizi satın almanızı çok daha kolay ve daha hızlı hale getirmek için.
Yenilikler Alsa 6.3.1

Yenilikler Alsa 6.3.0

İnsanlar görünüşlerini yenilemek, bazıları kilo vermek, bazıları spor yapmak, bazıları da işini bitirmek için pek çok farklı şey yapıyor ... Yepyeni bir tasarıma sahip yeni bir uygulama yaratmaya karar verdik! Yeni görünümümüz, gelişmiş arka uç performansıyla daha kullanıcı dostu bir tasarımla geliyor

Geliştiricilerimiz uzun zamandır kod yazıyor. Mesela, çok uzun bir zaman! Hepsi, biletlerinizi satın almanızı çok daha kolay ve daha hızlı hale getirmek için.
Yenilikler Alsa 6.2.6

Yenilikler Alsa 6.2.5

Yenilikler Alsa 6.2.4

Yenilikler Alsa 6.2.2

Yenilikler Alsa 6.2.1

Yenilikler Alsa 6.1.3

Yenilikler Alsa 6.1.2

Yenilikler Alsa 6.1.1
Bazı hataları ve iyileştirilmiş optimizasyonu düzelttikten sonra ALSA Uygulamasını geliştirmeye devam ediyoruz.

İnsanlar görünüşlerini yenilemek için çok farklı şeyler yapıyorlar, bazıları kilo veriyor, diğerleri bir spor yapıyor, bazıları burun işi yapıyor ... Yepyeni bir tasarımla yeni bir uygulama oluşturmaya karar verdik! Yeni görünümümüz, gelişmiş arkadan performansa sahip daha kullanıcı dostu bir tasarıma sahip.

Yenilikler Alsa 6.0.0
İnsanlar görünüşlerini yenilemek için çok farklı şeyler yapıyorlar, bazıları kilo veriyor, diğerleri bir spor yapıyor, bazıları burun işi yapıyor ... Yepyeni bir tasarımla yeni bir uygulama oluşturmaya karar verdik! Yeni görünümümüz daha kullanıcı dostu bir tasarıma sahip.

gelişmiş arka uç performansıyla. Geliştiricilerimiz uzun zamandır kodlanıyor. Gerçekten çok uzun bir zaman! Tüm biletlerinizi satın almak için çok daha kolay ve hızlı hale getirmek için.
Yenilikler Alsa 5.12.5
Bu son sürümde, uygulamamızı 25 Mayıs 2018 tarihinde yürürlüğe girecek olan yeni Avrupa veri koruma düzenlemesine uyarladık.
Yenilikler Alsa 5.12.4
Değişim zamanı! Bizim sadakat programımız Busplus şimdi ALSAPLUS +
Bunlar avantajlardan bazıları:
- Açık-dönüş biletlerinde 1,40 € tasarruf edin
- Puanlarınızı%25,%50 veya%100'lük indirimlerle değiştirin
- Her zamanki gibi, ikinci satın alımınızda, yönetim maliyetinden tasarruf edin!
Yeni ALSAPLUS + programının tüm avantajlarından yararlanın
Yenilikler Alsa 5.12.3
Bu yeni sürüme güncelleyin, şimdi farklı dillerde mevcut!
Yenilikler Alsa 5.11.2
Yenilikler Alsa 5.10.1
ALSA uygulamasını geliştirmeye, bazı hataları düzeltmeye ve uygulamanın performansını iyileştirmeye devam ediyoruz.
Yenilikler Alsa 5.10.0
Yenilikler Alsa 5.9.0
Yenilikler Alsa 5.7.0
Bu yaz için plan yapmak hiç bu kadar kolay olmamıştı! ALSA uygulamasını geliştirmeye devam ediyoruz, bazı hataları düzeltdik ve uygulamanın performansını iyileştirdik. Bu yeni sürüme güncelleyin, şimdi farklı dillerde mevcut!
Yenilikler Alsa 5.6.5
Yaz geliyor! Seyahat ihtiyaçlarınız göz önünde bulundurulduğunda, size isteğiniz özellikleri sunmaktan heyecan duyuyoruz: + Biletlerinizde değişiklikler yapmak, çünkü hepimiz bazen gezilerimizde son dakika değişiklikleri yaşayacağız. İpucu: Bir Busplus üyesi olun, böylece biletlerinizi herhangi bir ücret ödemeden kalkıştan önce 2 saate kadar iptal edebilecek veya değiştirebileceksiniz! + Tek tıklamayla ödeme yapın, kartınızı gelecekteki alışverişlerde saklayın ve rahatlayın, çünkü ödeme bilgileriniz tamamen PCI sertifikalıdır.